Vaak gestelde vragen:


Wat voor bestanden moet ik aanleveren voor gepersonaliseerde producten?

Voor het mooiste eindresultaat van je bestelling vraagt Irmke je om vectorbestanden van je logo of illustratie aan te leveren. Dit kan in AI, EPSPDF en SVG format, echter geeft de bestandsnaam niet 100% garantie dat het ook echt een vector bestand is. Irmke kan dit controleren en mits gewenst omzetten naar een vectorbestand. Met uitzondering van complexe illustraties.


Wat betekent 'snijklaar maken'?

Snijklaar maken is het omzetten van een illustratie of logo naar een bestand wat gelezen kan worden door onze plotters. Dit gebeurt handmatig en dit kost natuurlijk tijd. Daarom wordt daar een vergoeding voor gevraagd.


Hoe klein of groot kan mijn ontwerp gesneden worden?

Momenteel kan Irmke ontwerpen snijden tot een oppervlak van 55x500cm zonder dat er snijlijnen in het eindproduct zichtbaar zijn. Irmke kan uiteraard groter leveren, maar dan dus niet uit een stuk.

Wat betreft het minimale formaat van een element gaat het bij textieldruk om lettertjes van 3mm hoog en bij vinyl stikkers om elementen van 5x5mm. Mocht een kleiner formaat toch gewenst zijn reikt Irmke uit naar een derde partij, om zodoende de opdracht te volbrengen.


Hoe kom ik aan een vectorbestand van mijn logo?

Er zijn meerdere manieren om aan een vectorbestand te komen:

  1. Als je in het bezit bent van Adobe Illustrator of CoralDraw of een ander opmaakprogramma, dan kan je bestanden in vector formaat opbouwen en vervolgens opslaan.
  2. Heb je je logo laten maken door een Grafisch Vormgever/reclamebureau/drukkerij etc.? Vraag dan of ze het bestand willen opsturen.
  3. Je kent iemand die een vectorbestand kan maken.

Zijn bovenstaande opties nou niet van toepassing, dan kan Irmke je misschien verder helpen. Samen met de Grafisch Vormgever van Posterum Grafische Vormgeving kijken we naar je bestanden en overleggen de mogelijkheden.


Mijn bestanden zijn te groot om te mailen, wat nu?

Geen paniek, bestanden tot 2GB kan je gratis online via www.wetransfer.com mailen naar irmke@ziggo.nl.


Op welke manieren kan ik betalen op Irmke.nl?

iDeal

Je kunt hier je betalingen doen via iDEAL. Ook kan je aangeven dat je wilt betalen bij ophalen. In dat geval kan er worden gekozen om de bestelling contant of via Tikkie te betalen.

Bedrijven kunnen bestellingen die buiten de website om worden afgehandeld betalen als ze een factuur ontvangen hebben. Mits er geen afspraken gemaakt zijn over vooraf overmaken.


Drukken jullie ook logo's en/of illustraties van bekende merken?

Helaas, vanwegen auteursrechten moeten we soms bepaalde ontwerpen of ideeen weigeren. Anders bestaat de kans op een hoge boete. Het feit dat een ontwerp op het internet staat of door meer bedrijven verkocht wordt is geen rechtmatige reden om het toch te drukken. Een uitzondering is natuurlijk mogelijk als je een licentie hebt om het ontwerp in productie te doen.

Vraag & antwoord

Meestgestelde vragen
Mocht je andere vragen vragen hebben tijdens de productie of bij ontvangst van je bestelling kun je altijd contact opnemen. 

WhatsApp: (06) 2297 8771
E-mail: info@irmke.nl

Irmke Zakelijk

Ben jij een zakelijke klant? Dan kan je, ook als beginnende ondernemer, prima terecht bij Irmke. We adviseren je over producten en vormgeving, zorgen voor een heldere offerte, en leveren al vanaf een oplage van 1 stuk!

Maak nu een account aan

   

© 2018 - 2020 Irmke | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel